All you needed was time but now time will destroy us





Godmorgon fellas! Kom ju på att jag har en massa påskbilder kvar på pappas Ipad som jag inte visat. Här är ett par stycken, vi fann den grymt coola bilen ute i skogen där den säkert stått hur länge som helst. Hundarna ser farliga ut men egentligen är de världens finaste, Lingon och Lita.

Just nu har jag något slags utegångsförbud (vilket är något jag inte lyckats få förr) så jag försöker lista ut hur reglerna för det fungerar. Det var hur som helst värt det tusen gånger om. Tydligen får jag ändå se majbrasan ikväll, det blir säkert trevligt.

Rubriklåt (älskar den för att sångaren låter så äkta, som att han lider med varenda ord):
Watch me bleed- Scary kids Scaring kids

Leave a comment
By: isaisia

Hahahahaha vad har du gjort för att lyckas få utegångsförbud?

2011-04-30 @ 15:22:35
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0