Feeling like my life is finally mine






Tjululu! Onsdag idag då. För en vecka sedan var det mitt i ett sånt där fint påsklov. Känns redan väldigt länge sedan. Sitter och pluggar på om hjärnan, prov imorgon. Inser att jag nog bara har en höger hjärnhalva, det är därför mitt intresse för det vanliga, tråkiga är så himla obefintligt.

Har börjat fota mer med min pappas kamera nu (Nikon D5000), önskar att den var min. Dock var det galet mörkt ute nu när jag äntligen släpade mig ut för att fota. Därav kvallan. Jeansen har jag lappat på egen hand, ett av mina första par cheap monday som legat trasiga i garderoben for years, men eftersom de också är de skönaste jeans jag nånsin ägt tog jag mig i kragen och lagade dom när jag var sjuk. Blev ändå helt okej.

Jeans- Cheap monday, T-shirt- Carlings, Halsband- Fått i present, Skor- Monki

Rubriklåt: Broken- Jack Johnson

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0