If we both got the same diseases it's irrelevant





Hola folks! Uppdaterar än från sängen, och detsamma lär gälla för morgondagen. Men om inget annat så innebär det här åtminstone att jag kommer vara frisk under lovet, vilket jag värderar högre än vardagen. Life is good.

Läste att Mates of Mine spelar på Burmans på lördag, gratis, detta måste ses! Detta fick mig att fundera över vilka band/artister jag egentligen sett live genom åren, och insåg att de flesta är artister jag inte gillar. Kolla bara:

Håkan Hellström
Johnossi
Säkert!
Salem al Fakir
Melissa Horn
Miss Li
The Magic Numbers
Markus Krunegård
Mates of Mine
Deportees
Bob Hund
Will Kimbrought
Dessa är jag då mindre stolt över:
Daniel Adams-Ray
Adam Tensta
Maskinen
Idoldeltagarna: Kevin Borg, Johan Palm, Alice, Robin, Agnes, Jay Smith, Darin, Minnah, Ola & Daniel Karlsson
Anna Book
Velvet
Linda Bengtzing
Nanne Grönwall
Lena PH
Rongedahl's

Nu har jag säkert glömt något, men på ett ungefär ser det väl ut så här i konsertbagaget. Dock måste jag få försvara mig med att de flesta "mindre stolt över"-artisterna såg jag antingen när jag var väldigt liten (=under 12) och/eller gratis. Och en del mer eller mindre ofrivilligt. Men ni vet hur det är, gratis är gott.



Leave a comment
By: kajsa

shit att du kommer ihåg, skulle aldrig komma ihåg allt..!

2011-04-12 @ 20:54:04
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com
By: Emma

Älska att jag varit med på alla awesoma artister ovan

2011-04-13 @ 16:01:42



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0