Let's take a breath, jump over the side

Finner icket inspiration och ork att gå och ta några bilder. What a shame. Men jag tänkte faktiskt låta kameran glida ner i jackfickan i kväll (om jag minns) när jag ska ner på stan och träffa upp tjejerna för bio. Girls night out. Lär vara mest tjejer i salongen också, premiärkvällen av Water for elephants står på schemat. Ska bli kul, den verkar bra!

Annars avnjuter jag känslan av ett långt fint påsklov framför mig, och även om 30204030530 prov väntar direkt efter så tänker jag inte låta det förstöra den här helgen i alla fall. Nu tror jag att jag ska ta en liten powernap, känner mig inte helt kry än och vill vara pigg ikväll (det är pinsamt att somna i salongen, been there, done that...).

FÖRRESTEN! Har ni hört de upprörande nya spotify-reglerna som träder i kraft den första maj?! Jag som fattig student kommer ju inte ha råd med jävla spotify-premium... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12881320.ab

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0