Tell everybody I'm on my way, new friends and new places to see




Tre små bilder från klassresan som jag snodde från Siris blogg. När jag kommer tillbaka till skolan igen ska jag se till att fixa resten av bilderna till min dator, då det fotades runt med systemkamerorna istället för med min pluttkamera. Lustigt hur en sex-timmars bussresa kan bli så rolig om det är med rätt människor. Underbart. Jag kommer verkligen sakna den här klassen, det blir svårt att toppa!

Gud vad jag har tillbringat hela dagen i sängen, känns inte som att jag kommer somna nu. Jag vill leva och jag vill leva nu. När man är sjuk och ägnar sin tid åt att sträckse säsonger av One Tree Hill blir man levnadsmotiverad nanting. Alla bara "Åh, glöm inte bort att leva innan du dör" och "Man måste ta risker ibland" och "Var inte rädd för att pröva, vad är det värsta som kan hända?". Och så sitter man där och ser hur fint väder det är och känner att WAIT FOR ME LIFE, I'M SO ON MY WAY! Min plan framöver lyder som följer: Bli frisk, få påsklov och hitta outforskade vägar som leder till något nytt. Är ni med mig?

On my way- Phil Collins

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0