Truth or dare?

Hola amigos! Right now befinner jag och min kära klass oss i hemavan, det har varit två vilda dygn och ännu ett väntar innan en bussresa hem. Faktum är att vädret är på topp, sömnbristen total och händelserna är många. Jag skulle gärna posta en av alla sköna bilder som tagits, men jag ser inget minneskort i närheten just nu. När jag kommer hem väntar många bildinlägg med den skrämmande sanningen om min klass... Tills dess får ni hålla ut folks, för nu ska jag ta reda på vad som händer ikväääll.

Okej update, alla sover. Klockan är sju på kvällen och alla sover. Vad fan är det för fel på folk? Nu ska jag komma på bästa tänkbara tips att väcka dem. It feels like a classtrip. Mohahaha...

Jag har förresten varit konstant hög på socker sen torsdagmorgon.


Tidigare i vinter


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0