Och jag vet det finns nått större nånstans



Sommar, sommar, sommar... Jag och Jessica sitter och skickar över sommarbilder till varandra på skype, och de flesta är väldigt... Opassande, förnedrande, stötande, genanta osv osv osv. Men poängen är, att jag LÄNGTAR SÅ JAG DÖR. Det är ju underhållande att nu för tiden, nu när våren kommer, kan man klicka runt sig till vilken blogg som helst och alla har vi nämnt den. SOMMAREN.

Men nu är det vår och när jag nu sitter uppe såhär mitt på natten och chattar och har mig får jag tydliga flashbacks till dimmiga sommarnätter då jag klättrade ut från fönstret som en ninja. Det var tider det! Snart är det dags igen, blöt asfalt och daggvått gräs, sol som silar genom gröna björklöv, havsvatten som skvalpar mot stenar och varma brisar som smeker kinden. Festivalmusik i ljumma sommarkvällar, grilldoft som sprider sig över hustaken, citronsorbé på uteservingar och bäst av allt; Konstant omgiven av fina människor.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0