You could never understand the motion of a hand waving you goodbye






Tjululu! Life is good, inget att plugga idag. NICE. Fick även tillbaka biologi-nationella idag och TROR NI INTE ATT JAG FICK VG på det va?! Känns förjävla bra bara för att jag inte ens försökte få det. Snart helg. Vår ute. Lite blåsigt, but still. Okej, lite samma ämnen varje inlägg här känner jag. Hur som haver kände jag mig otroligt mycket som barn på nytt idag, dessa byxor har förmågan att få mig att känna så. Underbart. Blir som sprallig och hoppig i hela kroppen.

Hängselbyxor- Second hand, Skor- Converse, T-shirt- Carlings, Solglasögon- Monki

Rubriklåt: I won't ever be happy again- Bright eyes

Leave a comment
By: amanda

Du har ju alltid så snygga kläder och bilder! Jag gillar verkligen din stil :)

2011-04-29 @ 13:33:52
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0