A monkey needs to dance, so do you

Ah, helgen har bjudit på fint väder. ÄNTLIGEN! Passade därför på att rulla mig lite i gräset i min alltför oanvända sommarklänning igår. Pappa kom in i mitt rum här om dagen och frågade om jag ville ha hans självutlösardosa till kameran, and I was like "Eh hello, is there water in the ocean?". Nja, så sa jag väl inte men hur som helst, blev jag lite lycklig och var tvungen att pröva den lite! Därav bilderna.
Update: Klänningen är av märket Serious Sally, köpt på en affär i stockholm vid namn SALT. Ps, era kommentarer roar och smickrar mig!
Rubriklåt:
Man must dance- Johnossi

Leave a comment
By: rebecka

vart har du hittat denna snygga klänning?

2011-08-14 @ 23:37:11
By: Rebecka

Is there water in the ocean? Really!?

Vart får du allting ifrån kvinna? Avgudar dig lite smått, lite, liiiiiiiiiiite, en smula

2011-08-15 @ 00:18:00
URL: http://rerebecka.blogg.se/
By: amanda

VILKEN FANTASTISK KLÄNNING OCH VILKEN FANTASTISK LÅT

och håller med rebecka också, vilket fantastiskt citat!



(fantastiskt är ett fantastiskt ord) (och nu känns det plötsligt svårt att stava...)

2011-08-15 @ 21:15:40
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0