I stay awake until the morning hour, so tired of being tired

Inte fan sover jag i alla fall. Fyra timmar och 24 minuters sömn om jag somnar NU. Och det kommer ju inte heller att hända, för av någon anledning tog jag mig i kragen och letade upp en skruvmejsel så jag kunde skruva upp en leksak för att hitta batterier till datormusen så jag kunde sätta mig här. Passande aktivitet klockan halv tre natten innan skolstart. Eller inte. Sova, sova, SOVA.
Rubriklåt:
Bed on fire- Johnossi

Leave a comment
By: DAISY

Åh tack så mycket! Vad snäll du är :) Ja verkligen! Jag rensade hela min garderob nästan...till slut så tog jag bara något enkelt och bekvämt och allt löste sig :)



Kärlek till Johnossi!

2011-08-22 @ 22:12:04
URL: http://daisykewk.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0