I'm gonna break your nose and sing about it

Goddagens! Lite fler bilder från torsdagskvällen. Spårat värre. Fryser om fötterna och äter upp kvarglömda chips. Familjen har flyttat hem igen och höstkänslorna börjar sakta infinna sig i kroppen. Regnet och de sexton plusgraderna bidrar till deprissionskänslan. Mitt rum har ingen golvyta men tre sängar och klänningar som inte är mina. Viftar förstrött på tårna och i huvudet snurrar saker jag borde ta tag i.
I veckan skaffar jag ett visum. Vare sig jag vill det eller ej. Hur ska jag sätta stopp för karusellen när den snurrar så fort? Jag vill inte, låt mig vara, låt mig stanna. Jag har för mycket att förlora.
Rubriklåt:
Breaker, breaker- Peter Bjorn & John

Leave a comment
By: isa

Du får veckopendla, vi kan betala<3

2011-08-06 @ 17:24:56
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0