Now it's much too late for me to take a second look

I brist på nytagna bilder bläddrade jag lite bland mina oredigerade mappar. Jag älskar min Ipod. Och mina Urbanears. Och Tshirt store. Idag träffade jag min kära vän Rebecka, som spenderat den senaste veckan i Italien. Hon hade snygga skor från Milano. En gång var jag i Italien. Fast det var mest för att vi skulle till Krotatien. God mat åt vi där i alla fall, i ett stort hus med en jättebred trapp. Jag minns att det var dammiga vägar och torr luft. Och att vi åkte vilse. Mamma tvingade far att stanna bilen så vi kunde fråga någon, och pappa gormade att vi inte kunde italienska. Mamma stegade ändå ut ur bilen och med hjälp av kroppsspråk, lösa italienska glosor och engelska (som den här italienaren uppenbarligen inte förstod), lyckades vi ändå luska ut rätt väg ur honom.
Rubriklåt (den här låten är svår på singstar och spelades idag på stan. Jättehögt.) :
I want you back- Jackson 5

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0