Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning

Skolstarten närmar sig med stormsteg. Har tagit mig i kragen och köpt en ny skolväska, en egen Kånken. Älskar den. Big time. Jag har också införskaffat ny hårtoning (PÅ TIDEN!) så nu ska mitt hår bli brunt istället för... Grått? Råttfärgat? På bilderna är det blött och nyduschat, det är ju också charmigt.
Tshirt- Cheap Monday, Shorts- Cheap monday (nya!), Ryggsäck- Fjällräven, Brills- Forever 21/second hand
Appropå skolan, så har jag nu såhär två dagar innan, bytt klass. Jag ska härmed börja på IB (International Baccalaureate) på midgårdsskolan. Detta för att underlätta min kinesiska skolgång, och för att jag ska slippa gå om gymnaiset när jag kommer hem igen. Det här medför även att jag kommer hem från andra sidan jorden tidigare än beräknat, redan lagom till nästa högsommar! Smile with me, fellas.
Rubriklåt (tycker förvisso att covern som görs i Mamma Mia!-filmen är bättre men still...):
Slipping through my fingers- ABBA

Leave a comment
By: Helena

tack snälla :) Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg

2011-08-21 @ 07:35:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
By: amanda

snygg väska, har funderat på en sån själv en längre period faktiskt.

och klokt byte :) lycka till!

2011-08-21 @ 11:04:09
URL: http://aal.blogg.se/
By: Storebror

Grymt smart val syster! Riktigt stolt bror med sambo hälsar!

2011-08-21 @ 20:03:04
By: DAISY

Åh älska kånken!

2011-08-21 @ 20:54:13
URL: http://daisykewk.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0