So I could stay forever more in your eyes

Jag vet verkligen inte varför jag lägger upp dessa bilder. Troligtvis för att jag inte hade något bättre material. Och lite för att det var otroligt gott att äta detta och se O.C med Rebecka en hel natt.
Idag firar jag och min underbara Elias 2 månader tillsammans. Känns magiskt. Ikväll ska vi på restaurang och käka grekiskt. Blir superdupermysigt!
Rubriklåt (lite random kanske. Får väl tacka min hemliga musikkälla som inte har någon som helst aning om all musik denne har gett mig genom om åren. :
The gardener- The tallest man on earth

Leave a comment
By: Rebeck

Poff bara

2011-08-11 @ 22:33:58
URL: http://rerebecka.blogg.se/
By: Kalle

Coops digestivekex...?

2011-08-13 @ 08:08:23



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0