Down towards the ground, gravity smiled

Goddagens! Fin dag idag. Första augusti. Nätterna blir mörkare nu, men än håller värmen i sig. Gjorde pannkakor imorse till frukost/lunch-på sängen till Elias, och när jag senare på dagen öppnar kylskåpet minns jag att det blev smet över. Så jag gjorde lite fler pannkakor som jag åt i solen med massor av olika pålägg. Choklad+pannkaka=sant. Socker+pannkaka=Sant. Glass+Pannkaka=Sant. Vindruvor+pannkaka=Sant. Sura bilar+pannkaka=Sant. Fantastiskt. Tror banne mig allt passar till denna magiska rätt.
Vill skriva något nytt på min vägg. Har färg och tid. Men ingen inspiration. Det är lustigt, i One tree hill (ja, jag älskar att relatera till overkligheten), så tappar Haley all inspiration när hon inte är med Nathan. Men jag, å andra sidan, har mycket lättare att finna inspiration när jag är nere och deprimerad. När jag är såhär... Lycklig, då har jag ingen inspiration alls. Knäppt.
Rubriklåt (insåg att denna låt är ett soundtrack i filmen New moon, men har aldrig tänkt på att det är Bon Iver förut):
Roslyn- Bon Iver

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0