Do you remember the one you used to know, I'm not the same now, see what the time's done

Julafton och motljus. Jag anar solstrålar på himlen idag. Det smakar lite blod i min mun och gröten jag åt var gul. G.O.D.J.U.L.
Checkar av jultraditioner en efter en och kan inte låta bli att fortfarande se charmen i julstrumpor och mandlar. Jag är ju fortfarande rätt ung. Ung och dum, ni vet. Glömmer bara bort det ibland.
-
Resten av dagen ska spenderas på liknande vis i en röd klänning och snart är det ju Kalle Anka och kakor i mängder och paketen under granen är många i år men jag får visst inte kika. Öronen blöder av julsånger och det är tomtar överallt. Precis som det ska vara. Ganska så underbart och livet leker igen.
-
Rubriklåt (För att Grinchen ligger på min absoluta topp bland julfilmer tillsammans med en hel drös andra förstås. "It's just because I'm green, isn't?" ) :
Where are you christmas? - Grinchen Soundtrack

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0