Vi två hör hemma i ett rum med inga andra, om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

Dunka, dunka. Så kan man ju också börja hälsa. Julen töade bort innan vi hann lägga märke till den och igår var det myskväll med fina tjejer som blev fula på bild. Mitt-i-natten-film och duntäcken, konstiga drömmar och tidig morgon på mellandagsrean. Shoppa tills hälarna blöder och plånboken skriker. Ett hastigt möte, det var för länge sedan nu och hur har du haft det? Improviserad kost med för mycket salt och somna i en hög innan middag. Kvällen bjuder på bio och det där jag sa om att bara ta det lite lugnt verkar inte gå ihop med allt jag vill göra.
-
(Och för att svara på frågorna, objektivet är ett sånt där fint 35 mm och klänningen är från H&M. Fråga på bara, känner mig speciell.)
-
Rubriklåt:
För en lång lång tid- Håkan Hellström

Leave a comment
By: kajsa

okej! Vad är det för bländare?

2011-12-27 @ 18:28:20
URL: http://gronatapeter.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0