Who are you to judge what is true and what is false? Life is not in black and white

Hide and seek. Nattbloggning. Tappar kontrollen över dygnsrytmen i kroppen. . Skola imorgon. Hinner inte med, som vanligt. Gud, så fort de springer. Andas. Förkyld nu. Tycks vara något som drabbar en ibland. Längesen sist. Har väl inte haft tid. Imorgon är jag frisk igen. Sådeså.
.
Läs: En dag (One day). Se: En dag (One day). Boken: Äger. Filmen: Har en snygg manlig skådis. Nej, men på riktigt, boken var en av de bättre jag läst på väldigt länge! Tog ett tag, för jag tar mig uppenbarligen aldrig tid att begrava näsan i en bok längre, men den var bra. På riktigt. Filmen med. Inte bara på grund av denne, för mig, okände brittiska man, utan även hur den var gjord. Fast... Anne Hathaway med brittisk accent? Really? Det var skumt. Men. Aa. Värt, ändå. Särskilt med fruktsallad och lite feber.
.
Rubriklåt:
Side by side- Keep company

Leave a comment
By: Siri

Nu kommenterar jag!!!! Hur känns det? Känns det bra! aah, jag vet.

2011-12-07 @ 10:33:39
URL: http://sirif.devote.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0