You know how the time flies, only yesterday was the time of our lives

Men Emma, är det inte dags att sluta med omotiverade restbilder och fota lite mer? Nej.
.
Onsdag. (Vid det här laget är det en tvångstanke). Sitter och tänker på vattenpölar och busskyrkogårdar. Roas av att se min blogg på andras skärmar. Vill lära mig att se objektivt. Gömmer mig i gröna hörlurar. Ingen orkar längre, snart lov ändå. Rycker på axlarna, vad spelar roll? Kanske är det som de sa, man måste sträva. Men jag är för bra på att leva i nuet. Det trodde jag aldrig. Nu eller aldrig, bara lite till. Som om det inte finns imorgon. Det kanske blir för mycket.
.
Rubriklåt (Ni vet ibland när man når den där punkten då folk har spelat/sjungit en låt man inte gillar tillräckligt mycket för att man faktiskt ska söka upp den när man är ensam. Ibland händer det.) :
Someone like you - Adele

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0