You made me happier then I'd been by far

Min skellefteåpojke klagar. Han tycker inte att jag bloggar om honom längre. Jag höll med. MEN nu gottgör jag. Han var här. I helgen typ. Det ägde. Ostkrokar, babbel, subwaymackor, för lite sömn, blöta skor, varma kramar, fula pyjamasbyxor, trassliga ljusslingor och grön glasyr. Han borde gå på min skola, vet ni. Han är en sån. En sån typ. Ni vet. Med kånken. Anstränger mig hårt för att inte få det att låta smörigt när jag säger att du är bäst, David. (Även fast du vägrar vakna om mornarna).
.
Rubriklåt (Skrollar bak på gamla listor och hittar våriga låtminnen.):
You could be happy- Snow Patrol

Leave a comment
By: Celina

Haha åhh nej hela inlägget är ju jättecharmigt! Och alla bilderna också, man skulle göra en blogg och skriva om sina vänner, enbart. Lägga upp vackra (och mindre vackra) bilder och skriva om dem. Få folk att fatta vad de äger och att de är snygga. Misstänker att det skulle vara världens bästa blogg. (misstänker att jag behöver sova också)

2011-12-20 @ 15:47:55
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/
By: Amalia

han röker, annars dög han. hahahah

2011-12-20 @ 17:21:45
URL: http://gifmylife.blogg.se/
By: David

Åh ems, du är så fin och jag älskar dej över hela mitt hjärta <3

2011-12-30 @ 02:06:08



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0