If I had a minute for every hour that I've wasted I'd be rich in time

Jag har egentligen ingenting att blogga om men jag tycker rubriken är fin. 

Jag och Siri tog oss upp imorse för att gymma, och tur som vi har lyckas vi få plats på ett Afropowerdance-pass, vilket var galet roligt! Så just nu ligger jag smått avdankad i sängen och funderar på hurvida jag ska orka ta mig in till centrum ikväll och umgås med mina vänner eller om jag ska bara stanna här. Söndag, söndag...

Ibland funderar jag på att lägga upp något jag "skrivit", för det är kanske roligare läsning än dessa eviga inblickar i mitt liv som är så likt alla andras... Vad är det egentligen som gör en människa speciell? En alternativ livsstil, omatchande kläder eller en dryg attityd kanske. Man måste göra något mer än att bara vara. Hur ska man göra för att synas men ändå vara neutral, märkas men ändå passa in, höras fast inte skrika, skratta utan att gråta. Finns det något mellanting som inte kallas mellanmjölk? Jag vet knappt ens längre vad jag vill ha på mig. Så rädd att folk ska misstolka, ogilla, dömma.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0