Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du inte gjorde






Guten nacht. Jävlar i mig vad tiden flyter på okontrollbart snabbt när man håller på att fota och redigera. Kanske borde gå media ändå...? River, sliter i mig, folk har så mycket åsikter och själv vet jag fan i mig inte vad jag ska välja. Aaaah. Gymnasieångest. Anyhow, detta armband fick jag minsann också av mor min, från hennes lilla London-tripp.

Tröja-H&M, strumpbyxor+sjal-mammas (är det bara jag eller tar jag mycket saker från henne...?), sockar-julklapp, armband-Miss London.

Vad jag älskar just nu: Att gå på en skola som ligger mitt i stan, för det resulterar i ständiga besök på mysiga kafé Station och möten med nya såväl som gamla vänner. Trevligt.

Leave a comment
By: amanda

mitt enda tips till dig till gymnasiet är att du ser till att programmet ger dig alla nödvändiga kurser för att kunna söka nästan vilket program som helst sen på universitetet. annars kommer du bli så besviken om du måste läsa upp någon kurs på komvux sen. Jag vet inte hur det är med media nu, men förut fick man inte alla kurser där.

lycka till med valet :)

2011-01-19 @ 09:41:22



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0