Det vackraste som finns är att se dig när du sover

Först och främst: NEJ, jag lyssnar icket på låtar som den rubriken råkar vara tagen ifrån. Men jag tycker om textraden. Just nu har jag en massa tjusiga små låttextrader som jag vill ha till rubriker, men ingenting att fylla blogginläggen med. Har varit bloggtorka hela helgen och mer därtill, och som vanligt har jag väl egentligen ingenting annat än tids- och inspirationsbrist att skylla på.

Idag såg jag och Rebecka Jay Smith och Minnah spela. Det var väl okej. Jag menar, de är duktiga, men stämningen förtas av ej existerande publikstämning, idolaura, låtval och diverse andra bidragande faktorer. Plus att Olle inte dök upp, såsom vi innerst inne hade hoppats lite på.



ringen fick jag i julklapp, den är ärvd utav min gammelmormor.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0