I believe in memories 'cause they look so pretty when I sleep

Jag tror att desto mindre jag sover per natt, desto piggare är jag. Om jag sover tillräckligt lite, vill säga. För sover jag sisådär 13 timmar, är jag slö som stryk resten av dagen, och sover jag typ 7, dvs skolsömnen, är jag allmänt efterbliven till och från hela dagen. Men som idag, med kanske 2 timmars effektiv sömn i kroppen, har jag varit helt med! Facinerande.

En annan sak jag är facinerad av, är att iakta folk som sover (haha, nu lät jag jävligt creepy...). Man kan faktiskt se när folk drömmer. På ögonlocken. Och jag har också märkt att folk öppnar ögonen lite halvt när de sover ibland, även då de inte är vakna. Jag önskar jag förstod det här med sömntillståndet, det är seriöst det konstigaste som finns. Undrar om döden är som att sova... Fattar ni vad hemskt om man bara drömde mardrömmar då, och liksom aldrig vaknade upp igen. Det kanske är det som är helvetet.

Leave a comment
By: Kasper

SV; Ja eller hur! Det går superlätt och sen ba argjh

2011-01-09 @ 00:54:43
URL: http://thenighshift.blogg.se/
By: Kasper

Haha det blev fel svar på fel plats.



Det här skulle vara till dig:

Precis, jag fattar aldrig hur folk kan hålla på och fota så mycket när man är på konsert, man missar ju grejen liksom..

2011-01-09 @ 00:56:19



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0