I do believe that someday everything will work out fine



Vet ni vad jag älskar? Förutom en massa förutsägbara saker vill säga. Jag älskar känslan av varm sand under fötterna. Jag älskar att vara vaken på nätterna, för det känns som att jag kan göra vad som helst. Jag älskar trängslen när man står längst fram på en konsert. Jag älskar att ligga i någons famn och att denne någon leker med mitt hår. Jag älskar att se in i människors ögon och se vad som rör sig där inne, innanför skalet. Jag älskar när människor jag ser upp till ger mig uppmärksamhet. Jag älskar att lyssna på andras samtal när jag är trött. Jag älskar att gå och lägga mig i rena lakan. Jag älskar att åka bil när det är mörkt och lyssna på bra musik och se världen svepa förbi utanför fönstret.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0