Love is free if you believe but I can't feel it



I brist på bättre bilder... Insåg just hur oskarp den här bilden är i större format. Det är mitt öga iallafall, tagen för en miljon år sedan med en dålig kamera.

Annars då, tja, sitter här och har just torkat tårarna. Ja, alltså, jag såg på Titanic. Jag gråter bara till filmer när jag är själv i princip, sjukt skumt.

Anyhow, nu ska jag strax skutta iväg på basketträning (blir intressant att se hur det kommer gå med den här fucktardsarmen), innan dess skulle jag dock helst hinna med lite kemipluggning (lågprio på den) och laga farmors dator (den otekniska generationen bönar om min hjälp jämt och ständigt).

Slog nytt tetrisrekord idag. Och igår. Kändes bra. Känns också som att jag inte har mycket till liv just nu. I want to be a adrenaline junkie again...

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0