If I could turn back time, I wouldn't keep a thing

Hellu. Sent musiktips: Ane Brun

Sjukt grym tjej, älskar rösten. Lyssnas på om man är trött, eller vill ta det lugnt. Som nu. The treehouse song var ganska underbar.

Det blir allt fler såna här mystiska nattinlägg känner jag. Men snart är lovet till ända och då blir det ändring på det. *Deeep suck*

Jag tror jag glömde ta bort sminket. Don't ever do that. Eller just det, jag hade inget. Hallelujah. Är nyduschad och fräsch i nya lakan, och ska strax sova. Och imorgon ska jag umgås med massa vackra människor, ja hela helgen i princip. Älska livet.

Peace, love and understanding. Jag ska bli äkta hippie (fast på mitt eget vis!) och bo i en husvagn. Det vore så jävla coolt. Jag skulle spraya den i världens alla färger och dra runt på olika häftiga festivaler och konserter. Nångång ibland skulle jag ta ett flyg (eller en hellikopter, verkar tufft) och åka snowboard i alperna. Bara för att det är den enda vinter jag behöver. Det finns så mycket jag vill hinna med innan jag dör, I'm feeling like I'm waisting time here.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0