Vad jag bryr mig om nu är dina armar runt mig även om jag vet att jag måste glömma dig

Tjululu. Var bara tvungen att nattblogga lite för att min rubrik är så fin... Håkan sjöng lite i mina högtalare och prickade mig och mitt liv lite (tja, kalla mig emo) så jag dog lite på marken (lite mer emo). Golvet. Golv måste det ju heta om man är inne, vem fan säger mark? Mark, det är typ jord. Eller om man "äger mark". Min åttaårige lillebrors svar på "Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?" var följande: "Jag skulle nog köpa lite skog..." Han är udda, den killen.

Ska typ ta en bild, eller om jag redan har någon, who knows, som jag alltid ska lägga upp i samband med dessa smått random nattinlägg, så folk kunde sära på dom ifrån alla "normala". Fast, tänk då om alla skulle hoppa över de inläggen, ve och fasa, för de råkar ju faktiskt vara just dessa som är mina favoriter. Bara för att det är 100 ggr roligare att babbla på om ingenting som ändå är nånting, än att skriva lame "idag har jag..."-inlägg som bara är intressanta för... Eh ingen.


Den här bilden får det vara för tillfället, för jag är trött och orkar inte tänka.


Leave a comment
By: amanda

sjukaste bästa låten! och kanske den mest klockrena texten i det läget. sorgligt.

2011-01-16 @ 09:06:37



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0