No one can save me, the damage is done

Godmorgon folket. Eller nått. Själv vaknade man alldeles för tidigt av en väckarklocka, och när man äntligen skulle få somna om... Ja, då drar grannen igång med slipmaskinen. Less. Särskilt som huvudet är alldeles förkylningstungt. MAN SKA INTE ENS VARA SJUK PÅ SOMMAREN. Suck.
Anyhow, bilderna är faktiskt tagna av min nioåriga lillebror som fick agera fotograf härom dagen i stugan. Tycker att trädet är så coolt, har klättrat där sen jag var barn. Annars har jag på mig min älskade shortsdress som jag köpte i Göteborg, och mina nya solglajjer som jag fann på en Weekday-outlet-kindofthing på trästocks. Tio kronor! Det ni. Riktigt hippiehärliga är dom.
Shortsdress- H&M, Tygkasse- Tshirt store, Solglasögon- Cheap monday, Hatt- Mammas.
Rubriklåt (Igårkväll vankades det singstar med hela härliga gänget, och ni kan ju ana killarnas ljuva stämmor när de sjöng denna låt):
You give love a bad name- Bon Jovi

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0