Don't live too fast, troubles will come and they will pass




HAHAHAHHAHA. Sitter för mig själv här hemma och trillade över en mapp med bilder från sjuan. Alla har vi varit där liksom? Snygga var vi ju onekligen. SJUKT att detta bara är lite mer än två år sedan. Alla hade jättekort hår jämfört med nu.

Jag är lite trött men ändå pigg. Hög på socker. Min katt gick just förbi mitt fönster där ute. På balkongräcket. Jag gömmer mig så att hon inte ska se att jag är här. Då måste jag öppna det annars slutar hon aldrig skrika.

Fan, nu såg hon mig.

Rubriklåt:
Simple man (acoustic version)-Shinedown

Leave a comment
By: greta

EMMA VAD ÄR DETTA?????

2011-06-26 @ 04:28:53
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: Jessica

NEJ MEN VAD I HELA FRIDEN!

2011-06-26 @ 14:42:31



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0