Every word you say I think I should write down

Ph: Us by Ida

Känner att det droppar in lite omogna kommentarer på bloggen lately, så nu har jag den där finfina "kommentaren måste godkännas innan den publiceras"-inställningen. Bara så alla vet.
Dagen började otrevligt med hastig frukost i bilen, alldeles för tidig väckning och spruttagning. Men efter lite förmiddagssömn tog jag nya tag och ägnade dagen åt att baka chokladbollar och spela tv-spel med lillebror istället. Hade jag nu haft en kamera (som jag faktiskt allvarligt börjar fundera på att köpa nu) så hade ni väl fått se bilder på detta. Men ni får nöja er med att läskas av tanken på chokladbollar i massor. Mums.
Rubriklåt (soundtrack från filmen Dear John, och även en otroligt fin låt som jag försöker lära mig på gitarr vilket är satans svårt med dessa lösnaglar):
Paperweight- Joshua Radin & Schuyler Fish

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0