Go forward, move ahead



Känner att bloggen hamnar på sidan av. Känner också att det här är en film som alla borde få se. Det spårade totalt den där kvällen.
Nu är klockan fruktat mycket som vanligt men vet ni vad? DET GÖR INGET. För vi är jättelediga. Det är underbart. Jag har varit på en intressant fest där det hände mycket och lite. Det var kul och tråkigt och knäppt och spårat och fint och roligt på samma gång. Det händer faktiskt saker i mitt liv. Faktiskt. Jag tror att det är sommaren som är påväg. Det brukar ju vara så då. Att det händer saker.

Nu lämnar jag vintern bakom mig med allt vad den innebar. Ny årstid, nya tag. Det här blir nog bra ändå. Nu ska jag sluta svamla (VAD ÄR DET MED MIG OCH NÄTTER OCH SVAMMEL?!) och kanske sova lite. Eller vara vaken. Viktor ser på extremt opassande youtube-klipp. Bara så ni vet.

Rubriklåt (Denna låt kommer för alltid vara förknippad med Viktor och Emil):
Whip it- Devo

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0