Love turn the whole thing around

Jag borde lära mig att gå och lägga mig innan det blir ljust ute. Tror banne mig att det blir sol snart. Fast någon sa att det blir regn imorgon. VAR ÄR SOMMAREN OCH DESS VÄRME? Fast det var lite varmt idag, en stund. Jag hade prickig kjol. Sedan blev det ösregn och jag cyklade tills jag var alldeles dyngsur, folk pekade och log där de stod under tak och paraplyer. Inte fan hade jag något sånt inte. Jag hade sommarkläder, en röd cykel, musik i lurarna och ett leende på läpparna. När jag var framme kan jag dock erkänna att leendet var stelt och hörlurarna lät vattenfyllda. Men det var ändå härligt.

Jag borde börja fundera över packning till Göteborg. Och kanske tagga till med musiken. Det borde jag definitivt. Men jag är inte ens säker på vad vi kommer hinna se och inte. Suck. Imorgon ska jag träffa kompisar, packa, lyssna på musik, diskutera hurvida pappas kamera ska bli min eller ej, träffa finaste pojkvännen i hela världen, sova en del troligtvis, kanske röja upp i mitt rum (troligtvis inte), förhoppningsvis komma fram till något med min far så jag kan fota lite till denna numera fotolösa blogg... En massa grejer. Plus att jag borde ta reda på praktiska saker som när i helvete vårt flyg går på måndagmorgon, var jag ska bo, när vi åker hem... Stuff that I need to know. STABILT.

Vet att ni älskar mina nattinlägg. Innerst inne.

Rubriklåt.... Let me see.... Lyssnar på en rätt bra just nu... Ska bara kolla upp lyricsen (Det är inte lätt att höra vad folk sjunger när man är trött. Okej?):
The heart of life- John Mayer

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0