One kiss from you and I'm drunk up on your potion

Du gör mig lycklig.
GUYS! Det är sommar på riktigt. 30 grader varmt och jag är vaken klockan tre på natten och drar ett klassiskt nattinlägg. Fast till skillnad från de flesta nattinlägg så är det här lättsamt och glatt. Idag har jag duschat, badat på Nydala (sjukt varmt i vattnet), duschat igen, badat i älven (inte lika varmt i vattnet men ändå helt okej). Jag har även bytt kläder fem gånger. Och umgåtts med finaste Elias massor. Och träffat andra fina människor.
Nu är mina ögon inte ens halvöppna, hade ju även spelning inför hela jävla högstadiet imorse. Satan vilken lång dag. Och gratis tårta i en park hann jag med. Och laga min gitarr. Inte undra på att jag är trött. Jag saknar min skoldator. SÅHÄR mycket. SÅHÄR.
Rubriklåt:
Just a boy- Angus & Julia Stone

Leave a comment
By: Anonym

åh så fin bild!

2011-06-12 @ 19:26:03
URL: http://honhannah.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0