You're the one who makes me feel alive, Sunshine






Nej, är det sant? Bloggar jag? Amazing, tänker ni. Har jag förresten nämnt HUR JÄVLA GÄRNA jag vill ha min fars kamera? Jag säger det igen. GOSH DEN ÄR SÅ BRA. Det är inte min. Anyhow, i övermorgon måste jag släppa ifrån mig en annan kär teknikpryl, nämligen den här lilla fina datorn. Vet inte alls hur jag ska överleva utan den faktiskt. Känns inte bra.

Annars då? Jomen vädret är helt fantastiskt, sol och galen sommarvärme. Har gått omkring som ovan hela dagen och svettats. Fattar ni? SÅ VARMT ÄR DET. Älska mitt liv. Känner mig så allmänt jättelycklig att jag är livrädd att något när som helst ska gå fruktat fel. Bara för att allt är så otroligt magiskt rätt. Älskar förresten klänningen jag har på mig, urringningen och det mjuka tyget, den är ett av fjolårets underbara sommarköp. Solbrillorna on the other hand är mina största fiender, de glider bara av. Störande.

Klänning- H&M, Väska- H&M, Solbrillor- Loppisfynd/second hand

Rubriklåt (fortfarande allvarliga problem med att hitta glada, somriga och bra låtar. Det här är dock en gammal favorit):
Sunshine- Josh Rouse

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0