Boy I'm totally sure that I am the true love of yours




Ett par bilder på mig med några av mina kära vänner. Speglar lite av den galna verklighet vi lever i. Kneeeppt. Just nu sitter jag och pluggar tyska för fulla muggar. Snart ska jag väl laga mig någon middag innan jag far på träning nr 2 för dagen. Kalas. Den här perioden jag har just nu kallas "Tar tag i mitt liv och gör det jag ska". Kom på ett intressant dilemma. Jag tränar för att få en snygg kropp, men om jag tränar hela tiden hinner jag aldrig träffa folk och då behöver jag ju ingen snygg kropp.

Nej men jag känner att jag mår ganska bra just nu. Skolan är mycket men inte för mycket, vädret håller i sig och inom kort är det lov. Försöker ta mig igenom den intressanta men onödigt låånga boken "Män som hatar kvinnor". Drygt med tidsbegränsningar.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0