Grundtillstånd= alla elektroner befinner sig där de bör vara och ingen annanstans



Jag stirrar. Jag har snott Siris minneskort. Jag är less på fysik fast det är som samtidigt ganska chill för vi gör ju absolut ingenting. Eller vi ska kanske lyssna men varje gång jag tittar upp konstaterar jag bara att läraren har en knallgul Lyle & Scott-tshirt, sen fastnar jag där. Han ser även lite ut som Kevin Borg, läraren. Japp, vi har dubbeltimme i fysik. Party. Om en timme och 20 minuter är det lunch...

Jag gäspade just så stort att min käke knakade. Det kan inte vara bra. Undrar om man kan anmäla skolan för det..? "Käkproblem allt vanligare, eleverna skyller på skolans förmåga att framkalla kopiöst stora gäspningar." Vore ju något. Funderar på att genomföra experimentet: Hur många gånger hinner man blogga under en dubbeltimme i fysik? Kan bli rätt många ändå... Återkommer om detta.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0