I'll be there for you when the rain starts to pour



Tänkte bara inleda lite random med att säga att Greta är en fin vän som jag älskar väldigt mycket. Minnena jag har med henne är ganska oförglömliga och jag hoppas att jag aldrig kommer att förlora henne, även om man klantar till det ibland!

Nu ska jag gå vidare med att prata om nått annat hittepå. Har ett ämne jag gärna skulle ta upp men det kräver nog sitt eget inlägg, har på känn att det skulle kunna bli en sån där lång mördar-text utan bilder. Dock måste jag påpeka att världen spårar ur lite då folk inte längre "orkar" ta sig igenom blogginlägg som är längre än ett kort stycke. När jag var mindre, och internet fortfarande var ett mystiskt begrepp i min värld, då läste jag långa böcker dagarna i ända. Nu har jag varken tid eller ork att göra sånt längre, man blir mer och mer rastlös, vill att saker ska hända hela tiden. Det är synd egentligen.

Nu ska jag se Vänner, äta fralla och dricka te, det är sånt jag gör bäst!

 


Leave a comment
By: en jubelidiot

alltså, gud! dín blogg är nog verkligen en av de bästa någonsin. puss.

2011-03-22 @ 20:21:59
URL: http://jubelidiot.devote.se
By: GRETA THE ONE AND ONLY

Jag älskar dig vännen, fina ord<3

2011-03-23 @ 21:11:53



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0