I'm so happy and that ain't wrong

Åh, idag har det varit en sån där underbart fin dag då allting varit bra. Jag älskar såna dagar. Vi slutade vid två och tillsammans med en massa fina människor gick jag ner på stan och köpte årets första glass (Magnum strawberry white, vad annars?) och avnjöt denna i vårsolen mitt på torget. Alla var glada och hade solglasögon och man kände bara vår, vår, VÅR. Sånt gör mig glad. Jag gillar att vara glad. Jag ska vara glad oftare. 

Här är en bild på mig när jag är glad. Jag tycker inte att vi ska börja prata om den, jag kommenterar den helt enkelt med att ibland måste man bjuda på sig själv litegrann...
 
 



Det ligger smycken all over my floor så det är jag bäst att jag tar itu med detta innan katten äter upp dom.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0