Vilken jävla lögn att det ska va ens bästa tid





Tjululu! Har haft en trevlig start på lovet med härliga människor och igårkväll hade vi även ett litet Disney-maraton ute i Täfteå. Filmerna blev Lejonkungen, Tarzan och Lilla Sjöjungfrun, finfina klassiker som får en att minnas långt bak i tiden.

Idag har jag, som ni ser på bilderna, roat mig med att göra om lite i mitt rum med hjälp av Jessica. Vi satte helt enkelt upp gamla CD-skivor över hela väggen som tidigare var så kal och trist. Lite kul sådär. Anslagstavlan fyllde jag med diverse bilder och lappar jag fann i mina garderober, och mer lär väl läggas till så småningom. Jag gjorde även andra ändringar i rummet och nu känner jag tillsist att jag faktiskt gillar mitt rum på riktigt.

Nu ska jag sova för imorgon blir det upp med tuppen, jag och Rebecka ska nämligen värma upp inför Hemavan med lite snowboardåkning i Vännäs.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0