Waiting for the moon to raise







Hellu! Köpte en jacka idag som ni ser, som jag är helt förälskad i. Lite kallt att använda den just nu dock, soligt eller ej så är det fortfarande runt 10 minus. Huvva. Sinnesjukt billig var den iallafall, halva priset på H&M, 250 ynka riksdaler! Fast ibland blir jag rädd när jag inser hur mycket pengar som läggs på kläder, det är så onödigt egentligen. Insåg att jag inte handlat i princip någonting sedan jullovet. Och det har ju gått bra ändå.

Annars har jag fastnat big time för hela den här klä sig i ljusa nude och jordfärger-trenden. Älskar! Önskar bara att man kunde ha bara ben, allt blir så mycket finare då... Som lösning på detta köpte jag ett par strumpbyxor idag i ljusbrun/hudfärgat med rosor. Väldigt fina. Förövrigt är jag helt kär i min nya plattång, GRYM.

Shorts- London (zara), skjorta-Hittat längst in i garderoben, skärp- ärvt från mormors mor, strumpbyxor-MQ

Nu ska jag återgå till att spela Sims, för så cool är jag.



Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0