What you gonna do now?

Om jag hade tid skulle jag fota kjolen jag har på mig idag som min mor sydde när hon gick på högstadiet. För det tycker jag är ganska tufft. Men nu råkar det ju vara biologinationella imorgon, så om jag inte på något mirakulöst vis känner att jag har koll på läget innan klockan nio (DÅ DESPERATE HOUSEWIFES BÖRJAR IGEN, LYCKA) så lär jag ju inte hinna det.

Idag har det ändå varit en ganska bra dag skulle jag säga. Det var sol imorse när vi åkte längdskidor, vilket var fint. Vi hade en otroligt skum men charmig vikarie på engelskan som var från dalarna men talade "rikssvenska" med inslag av dalmål, och hade ambitionen att flytta till Finland "för det är där allting händer". Han lärde oss om det engelska språkets historia. Spårat att britterna sålde knark till kineserna för att få dom att sälja sina prylar...

Jag har även cashat in 600 kr, lyckades tillslut sälja min mobil. Awesome. Imorgon fortsätter process "tjäna in pengar", ska försöka sälja min gamla Mp3/mediaspelare (som är freaking awesome, upptäckte just att det finns tetris på den!) till Ragia. Snart är jag rik. Funderar även på att starta bloppis-verksamhet här. Men då måste jag fixa fler läsare först. Och hitta något mer att sälja i mitt rum. Vem behöver jobb när man kan sälja saker typ?

The Magic Numbers (kommer också på Umeå Open!)

Leave a comment
By: fanny

DESPERATE HOUSEWIFES<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-15 @ 19:08:57



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0