Dricker samma te som då och tungan minns hur det brändes

Kvällsfika är grymt underskattat. Te också. Jag skulle kunna leva på mackor jämt. Det är typ godare än allt. Nästa måndag är det premiär för teatern. Jag slipper skola för ett tag och ler åt att sommaren borde knacka på fönstret snart. Där ute är det mörkblått och jag är belyst av jättenaglar som kastar ett gult sken över rummet. Mina fötter är kalla men teet värmer i strupen. Jag är nyfiken på livet och vill hinna med allt.

Bara en lång statusuppdatering. Har man inga bilder så får man väl beskriva i ord. Har en håruppsättning som jag bara lyckas med om kvällarna. Det är synd för min mamma tycker att jag påminner om en prinsessa från förr. Och det är ju fräsigt.

Leave a comment
By: GUESS WHO

Visst kommer ni ihåg att bjuda klassen på en föreställning?!

2011-05-03 @ 12:05:22
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0