Got so many voices in my head



Tjululu! Sitter och jobbar lite på min bilduppgift, och det här är ett av många resultat jag får fram. Är inte riktigt säker på vilken av bilderna jag ska använda än, men just nu gillar jag den här tror jag. Uppgiften är som sådan att man ska med hjälp av foto och bildredigering skapa en bild som beskriver vem man är. Tror att jag nämnt den tidigare. Det är inte lätt må ni tro!

Var nyss på en liten biltur med mamma och köpte hårtoning. Nu ska det röda bort! Eller ja, det grå. Eller mitt hår är allmänt kaos nu, faktiskt. Anyhow, vi var tvungna att köpa två förpackningar, för frisörskan trodde inte att en skulle räcka till mitt hår. Bäst för henne att det stämmer nu då! (annars ska jag hemsöka hennes brevlåda...)

Rubriklåt: Nä, hjärnsläpp. Jag kommer inte på någon. Skandal. Får hitta på något eget.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0