I want the world to stop






Några underbara bilder på mina vänner, från idag och Valborg. Tyckte att Viktor och Emil var så väldigt fina i keps, inte. Charmig bild om inte annat. Vi var på Stadium idag under lunchen, god knows why. Fann även ett "Yellow Umbrella" som i HIMYM som jag var tvungen att fälla upp. Inte lätt att få tillbaks det i påsen kan jag lova...

Vill även passa på att säga STORT GRATTIS till den fina tjejen på sista bilden, som fyller sexton år idag. Jag älskar dig Greta!

Nu är jag sådär alldeles underbart nyduschad och slut på efter ett gympass, ska ta en kopp te och se lite OTH innan läggdags. Undrar förresten varför alla som jobbar på mitt gym är fula och tjocka. Om jag hade ett gym skulle jag bara anställa vältränade, snygga personer så folk blev motiverade. Bara en tanke sådär.

Rubriklåt (har förresten hittat ett bra gratisalternativ till Spotify, www.grooveshark.com) : I want the world to stop- Belle & Sebastian

Leave a comment
By: GRETA THE ONE AND ONLY

Tack finaste Emma!<3

Jag älskar dig

2011-05-05 @ 22:52:10



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0