If I just lay here, would you lay with me and just forget the world?





God eftermiddag kära vänner. Var ambitiös nog att knäppa ett par bilder på hur jag går klädd för dagen fast min far har tyvärr tagit med den bra kameran till Kina där mina päron befinner sig för tillfället, så kvalitén är ju sådär. Anyhow, jag älskar ponchon, jag och Jessica köpte den tillsammans i vintras som ett lovechild och döpte honom till Frodo. Mest för att man påminner lite om Frodo när man har luvan på, sen är ju båda galet snygga också.

Poncho- H&M, T-shirt- Gina Tricot, Jeans- Cheap monday, Örhängen- Snö of Sweden

Rubriklåt (Har jag nämnt hur fina låtar detta band har? Extremt känsloladdad musik med fina texter, me love):
Chasing cars- Snow Patrol


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0