If you hang behind it will hit me instead







Den översta bilden visar onekligen vilken charmerande korkboll till katt jag har. Misstänker starkt att hon inte har mycket till hjärna den där... Söt är hon i alla fall. Det ser så varmt ut på bilderna! Det är det inte. Varannan bild av dessa duggregnade det på, samtidigt som det var sol. Askonstigt. Min kamera blev blöt. Not good. Kjolen köpte jag i Stockholm på Beyond Retro, extremt fin affär fast ganska dyrt second hand. Dock klart värt ett besök om du befinner dig på drottninggatan!

Kjol- Beyond retro, linne- Ingen som helst aning, Bolero+Skärp- Mammas

Rubriklåt (helt underbar liten låt som jag är lite förälskad i, spårad egentligen men ändå bara fin):
Mario kart love song- Sam Hart

P.S Får totalt krupp på närbilden på mig här ovan, påminner mig om någon annan men jag har ingen aning om vem! Galet frustrerande.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0