I'm falling in love with your favourite song, I'm gonna sing it all night long



Haha, lite likt ändå? Kände att min arm inte blev så beef direkt, var nog fokuserad på hur jag skulle se ut. Ser väldigt... Speciell ut, lite jätteful sådär. Men det är coolt. Känns skönt att vara klar i alla fall, blev en lång text vill jag lova. Snark. Ni får låtsas att min knoge är ett O.

Har också dragit tummen ur röven (det är verkligen ett jättefult uttryck, ska jag inte använda mer) och röjt upp lite på mitt rum. Tyvärr resulterar det ju bara i att man verkligen ser hur smutsigt det är, så nu måste jag dammsuga och hålla på imorgon. Jag är ingen ordningsam person direkt. Inte alls. Nu ser jag att det hänger små oljefärgstuber bakom mitt element. Det måste åtgärdas snarast, adios amigos.

Rubriklåt (det här bandet är grymt ju, lyssnade på det för flera år sedan och sen har jag glömt det lite. Skäms på mig, de har många guldkorn, radiopop eller ej):
Dance with somebody- Mando diao

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0