It's the wrong kind of place to be thinking of you



Det är korsdrag i mitt rum, fönstret slår hårt mot karmen. Pang, låter det. Jag sitter och väntar rastlöst på någon slags pre-dinner, ska iväg till tjejerna sedan. Myskväll står på schemat. Kunde dock inte stå emot den grillade festmiddagen som väntade här hemma, så jag tänkte smaka lite av det innan jag går iväg. Äntligen är allting grönt ute och idag var det faktiskt varmt. Sommar, sommar, sommar... Fem och en halv riktiga skoldagar kvar. Nästan inga prov/inlämningar kvar. Livet är egentligen ganska bra. Egentligen, liksom. Det är så mycket som väntar om hörnet känner jag, sommaren innebär så mycket förväntningar, förhoppningar, planer... I'm gonna make this to the best summer ever. Trust me. Jag ska göra saker jag aldrig gjort förut, ta risker och leva farligt, vara ute halva nätterna och rymma till konstiga platser, träffa 1000 olika människor som nog inte betyder något och känna att jag lever. Jag behöver adrenalin, göra fel, göra rätt, springa, gå tillbaka. Bara för att jag kan. Bara för att jag vill. Life is now.

Rubriklåt (Otroligt fina låtar finns det av denna artist, känner du dig nere eller kanske bara trött är det perfekt.):
9 Crimes- Damien Rice

Leave a comment
By: isamakaronen

Älskar 9 crimes. Särskilt feat lisa hannington eller vad hon heter. Awesome.

Jävla kines :(

2011-05-20 @ 21:48:38
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0