Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals






Jag har målat på min vägg. Det gillade inte mina föräldrar, så jag målade lite till. Fast det första jag målade fastnade inte riktigt på bild. Det var så stort. Men det står "Lights will guide you home". Anyhow, den andra texten är ju som ni borde veta från en av Säkerts låtar. Galet fin. Det finns en frihet i att måla på väggen, det går inte riktigt att beskriva. Ni borde pröva. Särskilt om ni har en lika ful tapet som jag. Jag börjar älska mina väggar mer och mer.

Annars så taggar och Jessica restaurangbesök om ett par timmar tillsammans med massor av folk, vi ska fira att Rasmus och Ida har hållt ihop fem månader. Det är egentligen jävligt länge. Det har hänt sjukt mycket på fem månader. Och om fem månader... Ja, då är vi mitt inne i den mörka hösten, på en ny skola med nya klasskamrater med nya händelser i bagaget. Crazy shit.

Rubriklåt (och kvinnan kommer ju på Trästock! Älska gratisfestivaler. Gud vad taggat.):
Dansa, fastän- Säkert!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0